lunes, 16 de mayo de 2011

DISSABTE 14-05-2011 SORTIDA EN BTT ROSES-CADAQUES-EL PENÍ-ROSES

Hola Companys,


Dissabte varem fer una volta en btt pel Cap de Creus de les que fan afició, tant pel recorregut, el paissatge com lacliamtologia que ens va acompanyar.

Varem quedar aviat a les 7:30 per sortir cap a Roses en Pere,Jesus,Carlos,Marc, en Dani i jo.

Descarraguem les bicicletes a Cala Canyelles i d'alla anem escalfant fins punta Falconera,d'alli agafem la carretera fins cala Montjoi des d'on comença la pistra que ens porta a Cala Jónculs i a Cadaqués on fem una petita parada. Sortim i agafem el camí de les aigües que ens portarà a Perafita per despres arrivar a la base militar del Pení. Allà comença una rapida baixada que ens molt poc ens porta a Cala Montjoi on fem el cami a l'inversa per arrivar a les furgonetes


En total 43 km fets amb poc menys de tres hores i 1000m de desnivell acomulat.


Fisn aviat,




3 comentarios:

  1. Està molt bé que s'organitzin sortides com aquesta, però crec que s'hauria de fer saber a la resta de gent del club perquè tothom qui ho vulgui es pugui apuntar i gaudir tots plegats. Tenim eines de comunicació tan potents com el bloc o el Facebook i que per això es van fer. Feu afició de debò i comenteu-ho a la gent, que per això som un club no?

    ResponderEliminar
  2. Estic una mica estorat pels dos comentaris anteriors (el segon sense signar).
    Jos visc a Barcelona i ocasionalment vinc a l’Escala i, entre altres coses, aprofito per fer sortides tant de carretera com de MTB i sempre he sabut el lloc i l’hora per tal de sortir acompanyat d’un o un altre grup.
    Precisament, les eines que esmenta l’Albert Igleisas son les que faig servir per assabentar-me de quina de les dues bicis agafo.
    És possible que em posi on no em demanen i aprofito per demanar perdó d’entubi, però crec que esteu intentant crear polèmica d’on crec que no n’hi ha.
    La darrera setmana m’ha arribat (per dues vies diferents) una convocatòria de sortida LLARGA de carretera en la que s’informava adequadament del canvi d’hora de la convocatòria, per tal de poder assolir la quilometrada desitjada. He de dir que no hi vaig anar perquè no he vingut a l’Escala, però he estat, sense jo demanar-ho, puntualment informat.
    Reitero les meves disculpes per posar-me on no em demanen, però crec que no utilitzeu bé les eines tecnològiques que teniu a l’abast…..o aquests comentaris van en una altra direcció que jo no he entès.
    Salutacions a tots.
    David Ponti

    ResponderEliminar
  3. David, tens tota la raó, tot ha estat un cúmul de malentesos i desconeixement del funcionament dels comentaris del bloc. Gràcies pel teu comentari. Salut i bones pedalades!

    ResponderEliminar