martes, 28 de mayo de 2013

Puig Neulòs!!!

El passat dimecres vam anar al Puig Neulòs una colla de 5 bikers. A les 9:30 ja estavem apunt per sortir de Cantallops. Feia un deia assolellat però amb tramuntana i dalt el cim es veia tempesta. Comencem a pujar i fem la primera parada ràpida a la cantina per observar el castell de racasens, seguim per la pista amunt fent alguna apretada a les cames i parem a l´hidroavió on aprofitem per visitar.lo i menjar alguna cosa. Seguim i de cop i volta tramuntana forta sort que venia baixada fins a la pista francesa, en aquest camí seguim apretant a veure com estem físicament. Arribem a la part francesa i pujem per la pista fins el puig neulòs, una pujada llarga però constant amb el desnivell +. Arribem al mas de dalt i de cop i volta boira i 100 m més amunt pluja i vent fort, arribem com podem adalt. Alla ens abriguem i baixem per la pista pedregosa fins la cantina i mica en mica anem recuperant la temperatura corporal del cos. Seguim baixant fins a Cantallops descansant les cames. En total 3h de pedalada i 1600m+!!!