lunes, 17 de diciembre de 2012

Bona tarda cracks¡¡¡¡¡, us passo la crònica i les fotos del cap de setmana.

DISSABTE 15/12/2012.
El dia es va aixecar amb bonança i vam decidir sortir cap al Puig Segalar i tota la zona d'Albons,i les pinedes de Viladamat.
Vam sortir planejant just fins passar Viladamat i un cop allà ja varem començar a buscar corriolets,puja-baixes i caminets de pinedes a ritme tranquil i per passar-nos-ho be ja que voliem gafar-nos el dia per disfrutar de la bici més que per entrenar.
Un cop vam arribar al trencant del Puig Segalar per la pujada més suau varem decidir anar a veure el Ciclo-Cross de Torroella de Montgri organitzat de manera espectacular pels companys ciclistes de Torroella.
Desprès de refrigerar-nos, varem fer dus grupests per pujar a la Casa del Guarda,uns per la pista senzilla Iels demes per uns corriols més exigents que et feien treure la son.
Un cop a Les Dunes,baixada pel corriol d' en Ferran i tots junts fins a l'Escala ó ja ens esperava en Paco i l'Antonio per poder atacar les tapes i cerveces que mai falten en aquest grup de gent.
Un cop al Happy,cachondeo,bon rotllo i molts moments esperpentics.